Hämtar serverlista..
Sponsorer
SOG - xDDDDD[WEBB] Förslag?Översikt / Swedish Organized Gaming > Allmänt / [WEBB] Förslag?

Mathias
Utvecklare

Kommentarer: 235
Tills vidare så kan ni skriva förslag för hemsidan här.

Skrivet 2017-02-28 00:06:50
Signatur. :^

Potatoz
Design Guru

Kommentarer: 64
ska nämna det här igen snabbt eftersom jag nämnde det ett tag sedan på steam och det antagligen gått glömt pga uppenbarliga skäl. Ett designförslag är att på startsidan vid nyheter flytta titeln på nyheten så den inte ligger i själva bilden utan ligger över datumet på något snyggt sätt för responsiva skäl. Har fler sätt att använda enbart gridsystemet på forum, profil osv för att få en helt responsiv sida också men får ta det samt andra design-grejs med dig när du är färdig med funktionerna och före sidan släpps.

Skrivet 2017-05-26 19:30:04
Adam 'Potatoz' Ericsson | Designer & Stuff

Mathias
Utvecklare

Potatoz skrev: ska nämna det här igen snabbt eftersom jag nämnde det ett tag sedan på steam och det antagligen gått glömt pga uppenbarliga skäl. Ett designförslag är att på startsidan vid nyheter flytta titeln på nyheten så den inte ligger i själva bilden utan ligger över datumet på något snyggt sätt för responsiva skäl. Har fler sätt att använda enbart gridsystemet på forum, profil osv för att få en helt responsiv sida också men får ta det samt andra design-grejs med dig när du är färdig med funktionerna och före sidan släpps.

Låter bra, fixar du? (nyhetstiteln osv :*)

Skrivet 2017-05-27 22:37:17

Mathias
Utvecklare

Test så att allt funkar.. :D

Skrivet 2017-05-29 23:34:13

Mathias
Utvecklare

Ska även kolla på varför det blir så stora mellanrum när man gör en ny rad.. :)

Sen så kanske ni märkt att avatarerna "buggar", fast inte buggar, utan dem cachas så ibland skiftar dem tillbaka till en gammal avatar nån haft osv. Jag ska skriva om hur avatarerna fungerar så kommer det att fixa sig.. :]

Skrivet 2017-06-01 01:43:50

Potatoz
Design Guru

Kommentarer: 64

Mathias skrev:

Låter bra, fixar du? (nyhetstiteln osv :*)

Yess, Fixar design-grejs när du är färdig med funktioner för att släppa en första version av sidan, bara att skriva direkt när du gjort allt de så tar jag och lägger ett par dagar på design. (plus lite hjälp med vilka filer som innehåller vilka delar av sidan :^)

Skrivet 2017-06-01 14:57:45
Adam 'Potatoz' Ericsson | Designer & Stuff
Logga in till höger för att kommentera på denna tråd!
glömt lösenord?

Forumsaktivitet
Statistik
118 registrerade medlemmar.
178 kommentarer i 19 trådar.
149 profilbesök.
Forumsaktivitet
Statistik
118 registrerade medlemmar.
178 kommentarer i 19 trådar.
149 profilbesök.